Aktualności

POLECANE

  • Skuteczne mierzenie źródła ruchu w Google Analyticsczas czytania6minuty
    Źródło ruchu to jedna z kluczowych danych raportowanych w Google Analytics. Aleksandra Görlich z data.rocks wyjaśnia, dlaczego warto monitorować źródło pozyskania ruchu oraz jak to właściwie robić.
  • Profil firmowy na FB – jak założyć fanpage i jak go prowadzić, by dotrzeć do nowych klientów?czas czytania6minuty
    Dzięki naszym wskazówkom dowiesz się, jak w ekspercki sposób wykorzystać Facebooka dla firm. A co za tym idzie – by klienci zgłaszali się właśnie do Ciebie!
  • Black Hat SEO, czyli czego unikać podczas optymalizacji pod SEO?czas czytania6minuty
    Zanurz się w świat Black Hat SEO: poznaj metody, które mogą zaszkodzić Twojej stronie i naucz się, jak ich unikać. Przeczytaj teraz!
  • NAJNOWSZE

  • Jak wykupić samochód z leasingu?czas czytania8minuty
    Jeśli zastanawiasz się, jak obecnie wygląda wykup i co trzeba zrobić, aby z niego skorzystać, koniecznie przeczytaj tej artykuł.
  • Jak stworzyć i wykorzystać ankietę badawczą?czas czytania5minuty
    Ekspertka z zespołu ESG Innowacje w ING, Katarzyna Barczyk, podpowiada, jak prawidłowo stworzyć ankietę badawczą i jak ją wykorzystać.
  • Działalność nierejestrowana a umowa o pracę, o dzieło i zlecenie – przewodnikczas czytania6minuty
    W tym artykule opowiem Ci m.in. o podstawowych aspektach praktycznych związanych z łączeniem umowy o pracę i działalności nierejestrowanej.
  • Czym jest prototyp i jak go przygotować?czas czytania6minuty
    Dowiedz się, w czym pomoże Ci prototyp, co warto testować i jak stworzyć dobrą wizualizację rozwiązania.
  • Ślad węglowy firmy - co to jest Zakres 1, 2 i 3?czas czytania5minuty
    Dr Aleksandra Drewko wyjaśnia, czego dotyczą Zakresy śladu węglowego, czym jest GHG Protocol i jak przygotować się do wyliczania śladu węglowego.
  • Jakie gazy cieplarniane wyróżniamy i jak sprowadzić je do wspólnego mianownika?czas czytania5minuty
    Ekspertka Fundacji CSP, dr Aleksandra Drewko, przybliża kwestie związane ze śladem węglowym i jego liczeniem.
  • Zrozum i policz ślad węglowy w swojej firmieczas czytania9minuty
    Mierzenie i redukcja śladu węglowego firmy lub produktu to coraz powszechniejsza praktyka. Dlaczego warto to robić? Jak przygotować się do wyliczenia emisyjności firmy? Podpowiadamy!
  • Mała firma z klimatem. 10 kwestii, które musisz uwzględnić, kiedy zakładasz biznesczas czytania9minuty
    Współczesny konsument chce wydawać pieniądze odpowiedzialnie. W jaki sposób zaplanować strategię rozwoju nowej firmy, żeby odpowiedzieć na oczekiwania rynku związane z klimatem?
  • Ślad węglowy - po co i jak go obliczać? 5 powodów, dla których warto to robićczas czytania10minuty
    Poznaj zagadnienie śladu węglowego firmy i dowiedz się, dlaczego zarówno małe biznesu, jak i duże przedsiębiorstwa powinny znać i redukować emisyjność gazów cieplarnianych.
  • 181 - 189 z 476 wyników

    Przeglądaj tematy