Prawa konsumenta

Zadbaj zarówno o swoje prawa, jak i swoich klientów! W dziale Prawo konsumenta znajdziesz istotne informacje dotyczące przepisów i regulacji, które wpływają na decyzje zakupowe oraz ochronę interesów Twoich klientów. Dowiedz się, jakie prawa obejmują konsumenta i jak skutecznie je egzekwować, unikając nieuczciwych praktyk rynkowych. Zwiększaj swoją świadomość konsumencką już teraz!

  • Kiedy przedsiębiorca może korzystać z uprawnień konsumentaczas czytania8minuty
    Sprawdź, jakie uprawnienia Ci przysługują i jak możesz z nich skorzystać, aby chronić swoje interesy.
    przedsiębiorczyni siedzi na biurku, rozmawia przez telefon i uśmiecha się
  • Dyrektywa Omnibus, czyli obowiązek informowania o cenach. Jak wygląda w praktyce?czas czytania8minuty
    Zajmujesz się sprzedażą? W takim razie musisz działać zgodnie z nowymi przepisami. Sprawdź, co trzeba o nich wiedzieć!
    kobieta stoi przed półkami w sklepie
  • Od 2023 r. będziesz mieć tylko 14 dni na rozpatrzenie reklamacji – zmiany w prawach konsumentaczas czytania3minuty
    Rok 2023 przynosi sporo zmian w prawach konsumenta. Czego możemy się spodziewać?
    Od 2023 r. będziesz mieć tylko 14 dni na rozpatrzenie reklamacji –  zmiany w prawach konsumenta
  • 1 - 3 z 3 wyników
    • 1
    1000 zł i bezpłatne konto dla firmy Sprawdź, jak zyskać
    Oferta dla nowych klientów firmowych ING Banku Śląskiego S.A. Płać kartą Mastercard w telefonie i odbierz 10% zwrotu za wydatki firmowe.
    Regulaminy promocji "Zyskaj z kartą Mastercard w telefonie", "0zł za konto" są dostępne na ing.pl

    Przeglądaj tematy

    • #prawowięcej artykułów z tagiem:#prawo
    • #zmiany w prawiewięcej artykułów z tagiem:#zmiany w prawie
    • #dokumentywięcej artykułów z tagiem:#dokumenty
    • #bizneswięcej artykułów z tagiem:#biznes
    • #umowywięcej artykułów z tagiem:#umowy