E-commerce

Prowadzisz sklep internetowy lub pozyskujesz klientów dla Twojej działalności online? Ta sekcja jest dla Ciebie! Dowiedz się, jak skutecznie zoptymalizować serwis pod kątem SEO i maksymalnie wykorzystać dane z Google Analytics. Zwiększ konwersje!

  • Czym jest konwersja sprzedaży i jak można ją podnieść?czas czytania7minuty
    Rynek handlu online rośnie, a jego liderami są te firmy, które potrafią zoptymalizować konwersję sprzedaży. Jak dołączyć do tego grona? Podpowiadamy!
  • Branża e-commerce w Polsce – czy warto rozpocząć działalność w handlu elektronicznym?czas czytania6minuty
    Przeczytaj ten tekst, jeśli zastanawiasz się jak jakie są prognozy dla rynku e-commerce w Polsce. Czy warto na nim działać?
  • Wrażliwość cenowa w pricingu w e-commerceczas czytania9minuty
    Wrażliwość cenowa to zjawisko ekonomiczne określające, jak na zmiany cen reagują konsumenci. Mówi nam, jaki wpływ ma zmiana ceny produktu na to, ile faktycznie go sprzedamy. Koniecznie dowiedz się więcej!
  • Narzędzia Google dla e-commerce, które przydają się w prowadzeniu sklepu internetowegoczas czytania6minuty
    Jeśli prowadzisz własny sklep internetowy, musisz zadbać o jego widoczność, promocję i analizę gromadzonych danych. Sprawdź, jakie narzędzia Ci w tym pomogą!
  • Bramka płatnicza - co to jest i jak ją wybrać?czas czytania5minutyartykuł zawiera załącznik
    Bramka płatnicza wpływa na ogólne wrażenie z zakupów, ułatwia cały proces i zapewnia bezpieczeństwo. Dowiedz się więcej o tym rozwiązaniu i wybierz najlepszą opcję!
  • Trendy w e-commerce na 2023 rok. Na nich warto się skupić!czas czytania5minuty
    Jakie trendy będą kształtowały sprzedaż internetową w 2023 roku? Sprawdź, na co przygotować się już teraz!
  • Główne zasady projektowania stron WWWczas czytania6minuty
    Nowoczesna firmowa strona internetowa to dzisiaj konieczność. Możesz ją stworzyć samodzielnie, korzystając z intuicyjnych narzędzi.
  • Wersja mobilna strony. Czy jest konieczna?czas czytania5minuty
    Telefony komórkowe odpowiadają za większość w internecie. Dlatego koniecznie musisz zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej.
  • Firmowa strona internetowa. Od czego zacząć?czas czytania10minuty
    Firmowa strona internetowa to wizytówka Twojego biznesu i łącznik z klientami. Artykuł pomoże Ci ją stworzyć
  • 1 - 9 z 12 wyników