Marketing

Zwiększ skuteczność firmowych działań! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Wszystko po to, aby zwiększać sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się, jakie kanały wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobyć kolejne segmenty rynku.

  • Influencer marketing – co to jest? Kto może zostać partnerem Twojej marki?czas czytania5minuty
    Czy wiesz, że to właśnie influencerzy w ogromnym stopniu wpływają na wybory obserwujących ich followersów? Dowiedz się więcej o tej formie marketingu.
  • Zautomatyzowane prompty dla ChatGPT – podstawowe pojęcia i gotowe przykładyczas czytania8minuty
    Sztuczna inteligencja stale ewoluuje. Jedną z innowacji, która zasługuje na Twoją uwagę, są zautomatyzowane prompty. Koniecznie dowiedz się więcej!
  • Outbound marketing jako sposób na wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientówczas czytania8minuty
    Jednym z pojęć, któremu towarzyszy wiele mitów, jest outbound marketing. Co to jest i kiedy warto pomyśleć o tym podejściu? Sprawdź!
  • Lejek marketingowy – droga do zdobycia klientaczas czytania5minuty
    Lejek marketingowy jest bardzo intuicyjnym modelem, który pomoże Ci lepiej zrozumieć, jakie są potrzeby klienta. Dowiedz się więcej!
  • Czym są programy partnerskie i jak z nich korzystać?czas czytania6minuty
    Szukasz pomysłów na zwiększenie sprzedaży? Poznaj marketing afiliacyjny i rozpocznij własny program partnerski.
  • Jak dopasować raporty Google Analytics 4 do swoich potrzebczas czytania5minuty
    Dowiedz się, jak dopasować raporty standardowe oraz menu w GA4 do indywidualnych potrzeb Twojej firmy.
  • Czym są badania eyetrackingowe w marketingu i dlaczego się je wykonuje?czas czytania5minuty
    Chcesz zatrzymać uwagę swojego klienta?. Sprawdź, czym jest badanie eyetrackingowe i jak może pomóc w rozwoju Twojej firmy.
  • SEO: 10 rzeczy, o których musisz wiedzieć, przystępując do pozycjonowania swojego serwisu – przewodnik dla biznesuczas czytania15minuty
    Poznaj zarówno praktyczne aspekty związane z pozycjonowaniem stron, jak i te stricte biznesowe. Dzięki nim łatwiej będzie Ci zdecydować, czy inwestować w SEO i jak się za to zabrać.
  • Reklama displayowa – poznaj nowoczesną odsłonę banerów reklamowychczas czytania5minuty
    Reklamodawcy zgodnie stwierdzili, że reklamy displayowe są w pierwszej czwórce najbardziej istotnych kanałów reklamowych. Dowiedz się więcej o tym formacie.
  • 1 - 9 z 49 wyników