Marketing
Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.
Ile kosztuje reklama na Instagramie?czas czytania6minuty
07.03.2024
Zastanawiasz się, ile kosztuje reklama na Instagramie, od czego zależy cena i czy warto korzystać z tej formy marketingu? Przeczytaj artykuł!
Black Hat SEO, czyli czego unikać podczas optymalizacji pod SEO?czas czytania6minuty
06.03.2024
Zanurz się w świat Black Hat SEO: poznaj metody, które mogą zaszkodzić Twojej stronie i naucz się, jak ich unikać. Przeczytaj teraz!
Czym jest marketing mix? Koncepcje, instrumenty, wady i zaletyczas czytania7minuty
05.03.2024
Przyjrzyj się różnym koncepcjom marketingu mix i dowiedz się, na czym polega ta strategia oraz jakie są jej mocne i słabe strony.
Branding – co to oznacza i jakie są najważniejsze elementy identyfikujące markę?czas czytania5minuty
04.03.2024
Branding często postrzegany jest jedynie przez pryzmat identyfikacji wizualnej. Tak naprawdę to o wiele więcej!
Facebook marketing – jakie daje możliwości reklamowe?czas czytania6minuty
01.03.2024
Z jakimi wydatkami wiąże się marketing w systemie Meta? I czy warto prowadzić go dla swojej marki? Opowiadamy!
Targetowanie behawioralne – zachowanie użytkownika kluczem do skutecznej reklamyczas czytania3minuty
28.02.2024
Szukasz skutecznych sposobów na dotarcie do właściwej grupy odbiorców? W takim razie koniecznie sprawdź targetowanie behawioralne.
Newsletter – dlaczego warto go stworzyć? Jak zebrać własną grupę odbiorców?czas czytania10minuty
26.02.2024
Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego, co jest istotne podczas przygotowania newsletterów. Sprawdź!
Reklama podprogowa – manipulacja czy sprytny trik marketingowy?czas czytania6minuty
06.02.2024
Czy ludzkie zmysły zawsze rejestrują tylko co, co jest jasne i oczywiste? Okazuje się, że percepcja może być poddawana wpływom. Dowiedz się więcej!
Grywalizacja w marketingu – jak zaangażować swoich odbiorców w rywalizację?czas czytania7minuty
30.01.2024
Wszyscy, niezależnie od wieku, przyzwyczajeń zakupowych czy zasobności portfela, lubimy bawić się, rywalizować i wygrywać nagrody. Jak to wykorzystać w biznesie? Podpowiadamy.