Marketing
Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.
Najważniejsze narzędzia SEO, które pozwolą Ci osiągnąć świetne wynikiczas czytania6minuty
07.08.2024
Chcesz osiągnąć lepsze wyniki w SEO? Odkryj najważniejsze narzędzia i zoptymalizuj swoją stronę już dziś. Kliknij i dowiedz się więcej!
Banner blindness – czym jest ślepota banerowa i jak jej unikać?czas czytania7minuty
05.07.2024
Zależy Ci na skutecznym marketingu? Dowiedz się więcej o ślepocie banerowej, która utrudnia prowadzenie kampanii reklamowych.
Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w praktyce?czas czytania5minuty
29.05.2024
Neuromarketing pomoże Ci precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów i kształtować ich decyzje zakupowe. Dowiedz się, na czym polega.
Czym jest ZMOT i jak wpływa na strategię marketingową?czas czytania3minuty
23.05.2024
Jak zidentyfikować zerowy moment prawdy? Z czego się składa i w jaki sposób można go wykorzystać w działaniach marketingowych Twojej firmy? Odpowiadamy!
Customer experience pomoże Ci zadbać o dobre doświadczenia klienta – jakie zasady warto znać?czas czytania10minuty
22.05.2024
Customer experience to suma wszystkich doświadczeń i wrażeń klienta w trakcie interakcji z Twoją marką. Dowiedz się więcej na ten temat!
Performance marketing – na czym polega reklama efektywnościowa?czas czytania5minuty
16.05.2024
Kampanie efektywnościowe to dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą prowadzić precyzyjne kampanie i płacić za efekty działań marketingowych.
Na czym polega USP marketing?czas czytania7minuty
10.05.2024
Zastanawiasz się, co to jest USP i w jaki sposób możesz wykorzystać tę koncepcję w swoich działaniach marketingowych? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.
Co to jest e-mail marketing i dlaczego warto go stosować?czas czytania7minuty
06.05.2024
Obecnie średni zwrot z inwestycji w kampaniach e-mail marketingowych wynosi ok. 3800–4100%. Interesujące? Koniecznie dowiedz się więcej!
Segmentacja rynku – co to jest i jakie znaczenie ma dla Twojego biznesu?czas czytania7minuty
02.05.2024
Jaka jest definicja segmentacji rynku? Dlaczego warto ją stosować? Przeczytaj nasz artykuł - odpowiadamy w nim na te i inne pytania.
1000 zł i bezpłatne konto dla firmy
Sprawdź, jak zyskać
Oferta dla nowych klientów firmowych ING Banku Śląskiego S.A. Płać kartą Mastercard w telefonie i odbierz 10% zwrotu za wydatki firmowe.
Regulaminy promocji "Zyskaj z kartą Mastercard w telefonie", "0zł za konto" są dostępne na ing.pl
Regulaminy promocji "Zyskaj z kartą Mastercard w telefonie", "0zł za konto" są dostępne na ing.pl