Marketing

Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.

  • Newsletter – dlaczego warto go stworzyć? Jak zebrać własną grupę odbiorców?czas czytania10minuty
    Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego, co jest istotne podczas przygotowania newsletterów. Sprawdź!
  • Reklama podprogowa – manipulacja czy sprytny trik marketingowy?czas czytania6minuty
    Czy ludzkie zmysły zawsze rejestrują tylko co, co jest jasne i oczywiste? Okazuje się, że percepcja może być poddawana wpływom. Dowiedz się więcej!
  • Grywalizacja w marketingu – jak zaangażować swoich odbiorców w rywalizację?czas czytania7minuty
    Wszyscy, niezależnie od wieku, przyzwyczajeń zakupowych czy zasobności portfela, lubimy bawić się, rywalizować i wygrywać nagrody. Jak to wykorzystać w biznesie? Podpowiadamy.
  • Jak przeprowadzić analizę słów kluczowych?czas czytania5minuty
    Analiza słów kluczowych to element skutecznej strategii marketingowej oraz optymalizacji treści online. W artykule pokazujemy, jak przeprowadzić ten proces, aby dobrać frazy istotne dla użytkowników.
  • Na czym polega marketing wirusowy? Jak wykorzystać siłę virala?czas czytania7minuty
    Dzięki reklamie wirusowej skutecznie zarazisz innych swoim przekazem! Jakie są cechy marketingu wirusowego i jak wykorzystać go w działaniach marketingowych? Sprawdź!
  • Up-selling – na czym polega ta strategia sprzedażowa?czas czytania7minuty
    Chcesz zachęcić klienta do kupna droższego produktu? Z pomocą przychodzi up-selling, z którego może skorzystać również Twoja firma.
  • Ranking najlepszych kreatorów stron wwwczas czytania5minuty
    Kreatory stron www są narzędziem umożliwiającym szybkie i efektywne tworzenie witryn bez posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. Dowiedz się o nich więcej!
  • Skuteczne mierzenie źródła ruchu w Google Analyticsczas czytania6minuty
    Źródło ruchu to jedna z kluczowych danych raportowanych w Google Analytics. Aleksandra Görlich z data.rocks wyjaśnia, dlaczego warto monitorować źródło pozyskania ruchu oraz jak to właściwie robić.
  • Trade marketing w praktyce – na czym polega?czas czytania6minuty
    Poznaj zalety marketingu handlowego, który jest popularną strategią stosowaną w marketingu B2B. Jakie techniki wykorzystuje trade marketing? Odpowiadamy!
  • 28 - 36 z 97 wyników