Start firmy w internecie
Z przewodnika dowiesz się, jak stworzyć stronę Twojej firmy lub sklep internetowy. Jak krok po kroku promować swój biznes w mediach społecznościowych lub w wynikach wyszukiwania Google – a także znacznie więcej! Przeglądaj starannie wybrane przez nas treści:
- według kategorii – każda z nich zawiera niezbędne informacje
- po kolei lub zgodnie z Twoimi aktualnymi potrzebami
(4)
- Firmowa strona internetowa. Od czego zacząć?czas czytania10minuty09.12.2022Firmowa strona internetowa to wizytówka Twojego biznesu i łącznik z klientami. Artykuł pomoże Ci ją stworzyć
- Główne zasady projektowania stron WWWczas czytania6minuty12.12.2022Nowoczesna firmowa strona internetowa to dzisiaj konieczność. Możesz ją stworzyć samodzielnie, korzystając z intuicyjnych narzędzi.
- 3 decyzje na start. Wybierz domenę, hosting i certyfikat SSLczas czytania7minuty01.12.2022Wybór dobrej nazwy strony internetowej to dopiero początek. Dowiedz się, jak wybrać domenę i hosting, aby cieszyć się bezpieczeństwem i szybkością
- Wersja mobilna strony. Czy jest konieczna?czas czytania5minuty09.12.2022Telefony komórkowe odpowiadają za większość w internecie. Dlatego koniecznie musisz zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej.Otwórz w nowym oknie
(4)
- Rozwiązanie od dewelopera czy gotowy sklep – za i przeciwczas czytania6minuty01.12.2022Chcesz wejść do świata e-commerce? Przeanalizuj z nami każdy ważny aspekt: od wyboru domeny i jej rozszerzenia, po sam sklep.
- Gotowe sklepy internetowe. Jaką platformę wybrać?czas czytania8minuty08.12.2022Platformy sklepów internetowych to specjalne oprogramowanie stworzone z myślą o przedsiębiorcach. Dowiedz się, którą wybrać!
- 3 decyzje na start. Wybierz domenę, hosting i certyfikat SSLczas czytania7minuty01.12.2022Wybór dobrej nazwy strony internetowej to dopiero początek. Dowiedz się, jak wybrać domenę i hosting, aby cieszyć się bezpieczeństwem i szybkością
- Logistyka sklepu internetowego w pigułceczas czytania5minuty17.03.2023Kwestia optymalizacji procesów logistycznych jest istotna zarówno dla osób dopiero stawiających pierwsze kroki w e-commerce, jak również dla tych bardziej doświadczonych. Dowiedz się, jakie masz opcje!Otwórz w nowym oknie
(3)
- Wizytówka firmy w Google. Jak założyć profil firmy i dlaczego warto?czas czytania5minuty07.12.2022Wizytówka Google – chcesz wiedzieć, jak działa to narzędzie i w jaki sposób je skonfigurować? Podpowiadamy!
- Skuteczny opis firmy w Google – jak stworzyć i czym powinien się wyróżniać?czas czytania5minuty08.12.2022Zachęć potencjalnych klientów do zapoznania się z Twoją firmą. Podpowiemy Ci, jak to zrobić!
- Pozytywne opinie klientów – istota zaufania do markiczas czytania10minuty08.12.2022Dowiedz się, jak zachęcić klientów do publikowania pozytywnych recenzji i zarządzać dostępnymi w sieci opiniami.Otwórz w nowym oknie
(3)
- Jak promować firmę w mediach społecznościowych? Najważniejsze informacjeczas czytania8minuty07.12.2022Kluczem do sukcesu w działaniach marketingowych firmy jest umieszczanie treści tam, gdzie przebywają konsumenci. Zobacz, jak to zrobić w mediach społecznościowych.
- Profil firmowy na FB – jak założyć fanpage i jak go prowadzić, by dotrzeć do nowych klientów?czas czytania6minuty02.12.2022Dzięki naszym wskazówkom dowiesz się, jak w ekspercki sposób wykorzystać Facebooka dla firm. A co za tym idzie – by klienci zgłaszali się właśnie do Ciebie!
- Profil firmy na Instagramie, czyli sposób na dotarcie do nowych klientówczas czytania5minuty08.12.2022Sprawdź, jak założyć profil firmowy na Instagramie. Podpowiemy Ci też, na co warto zwrócić uwagę.Otwórz w nowym oknie