Katarzyna Czapla
Service designerka, mentorka oraz coach zespołów w Centrum Eksperckim ESG Innowacje w ING Banku Śląskim. Wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS na kierunku projektowanie usług. Na co dzień wspiera zespoły w odkrywaniu potrzeb interesariuszy oraz przekładaniu ich na wartościowe i unikalne rozwiązania. Ma doświadczenie w projektowaniu ponad 20 usług z obszaru bankowości, e-commerce, ubezpieczeń, retail i nowych technologii.
Od kilku lat skutecznie wdraża i skaluje kulturę innowacji oraz service design w ING. Autorka programu rozwojowego dla service designerów w ING, który ukończyło ponad 100 osób w całej firmie. Lubi eksperymentować i łączyć różne podejścia (takie jak design thinking, lean startup, futures thinking lub formułę Google Design Sprintu), aby przyspieszyć proces projektowania i wdrażania usług. Decyzje opiera na danych (szczególnie data science).
Publikacje autorki
- Jak wybrać właściwy model biznesowy?czas czytania7minuty30.11.2023Katarzyna Czapla, ekspertka z zespołu ESG Innowacje w ING, podpowie Ci, czym jest model biznesowy i z jakich elementów się składa.7min
- Jak zweryfikować pomysł na biznes?czas czytania6minuty03.08.2023Jak zweryfikować swój pomysł na biznes? Zestaw wskazówek od Katarzyny Czapli, ekspertki z zespołu ESG Innowacje w ING.6min