Marketing
Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.
Infografika jako sposób na ciekawą wizualizację danychczas czytania4minuty
18.12.2023
Chcesz w ciekawy i przyjemny dla oka sposób zwizualizować dane? Poznaj zalety wykorzystania infografik i wykorzystaj je w działaniach swojej firmy!
Koncepcja 5 sił Portera – przeanalizuj atrakcyjność sektora swojej działalnościczas czytania6minuty
27.11.2023
Pięć sił konkurencji Portera to metoda wykorzystywana w analizie strategicznej przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na ten temat!
Personal brand, czyli marka osobista – czy może być Twoim przepisem na sukces?czas czytania5minuty
13.11.2023
Ekspercki wizerunek to ważny atut, który pozwala na budowanie zaufania i rozpoznawalności na wymagającym rynku. Dowiedz się, jak go budować!
To nie jest poradnik dla copywriterów, czyli 5 rad, jak napisać tekst, kiedy nie zajmujesz się tym zawodowoczas czytania6minuty
10.11.2023
Budowa marki osobistej, kreowanie wizerunku eksperta, prowadzenie bloga? Niezależnie od powodów - zanim zaczniesz tworzyć treści, przeczytaj ten tekst. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę!
Marketing B2B – czym jest i co go wyróżnia?czas czytania7minuty
06.11.2023
Jeżeli kierujesz swoją ofertę przede wszystkim do innych przedsiębiorstw, Twoja strategia marketingowa powinna być dostosowana do klientów biznesowych. Dowiedz się więcej na ten temat!
ATL a BTL marketing – definicje, różnice i zastosowanieczas czytania5minuty
03.11.2023
ATL i BTL – czym różnią się te dwie strategie marketingowe i jak można je skutecznie wykorzystać w swojej działalności? Opowiadamy!
Marketing szeptany w działaniach reklamowych firmyczas czytania4minuty
04.10.2023
Buzz marketing, czyli „szeptanka” pozwoli Ci zwiększyć rozpoznawalność i zyski firmy. Dowiedz się więcej!
Influencer marketing – co to jest? Kto może zostać partnerem Twojej marki?czas czytania5minuty
11.09.2023
Czy wiesz, że to właśnie influencerzy w ogromnym stopniu wpływają na wybory obserwujących ich followersów? Dowiedz się więcej o tej formie marketingu.
Outbound marketing jako sposób na wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientówczas czytania8minuty
02.08.2023
Jednym z pojęć, któremu towarzyszy wiele mitów, jest outbound marketing. Co to jest i kiedy warto pomyśleć o tym podejściu? Sprawdź!
