Marketing
Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.
Czym są badania eyetrackingowe w marketingu i dlaczego się je wykonuje?czas czytania5minuty
11.07.2023
Chcesz zatrzymać uwagę swojego klienta?. Sprawdź, czym jest badanie eyetrackingowe i jak może pomóc w rozwoju Twojej firmy.
SEO: 10 rzeczy, o których musisz wiedzieć, przystępując do pozycjonowania swojego serwisu – przewodnik dla biznesuczas czytania15minuty
03.07.2023
Poznaj zarówno praktyczne aspekty związane z pozycjonowaniem stron, jak i te stricte biznesowe. Dzięki nim łatwiej będzie Ci zdecydować, czy inwestować w SEO i jak się za to zabrać.
Reklama displayowa – poznaj nowoczesną odsłonę banerów reklamowychczas czytania5minuty
27.06.2023
Reklamodawcy zgodnie stwierdzili, że reklamy displayowe są w pierwszej czwórce najbardziej istotnych kanałów reklamowych. Dowiedz się więcej o tym formacie.
Funkcje reklamy – 3 podstawowe zadania przekazu reklamowegoczas czytania5minuty
21.06.2023
Komunikaty reklamowe otaczają nas z każdej strony – w internecie, telewizji czy nawet na ulicy w postaci billboardów i plakatów. Warto znać ich funkcje. Dowiedz się więcej na temat!
Co to jest link afiliacyjny i jak z niego korzystać?czas czytania5minuty
20.06.2023
Poznaj bliżej afiliację. Dowiedz się, jak działają linki afiliacyjne, jak je generować i skutecznie wykorzystywać, aby na tym zarabiać.
Na czym polega digital storytelling?czas czytania6minuty
19.06.2023
W strategii marketingowej firmy warto sięgać po sprawdzone metody. Dowiedz się, jak wykorzystać digital storytelling.
Narzędzia public relations – jak efektywnie je wykorzystywać?czas czytania6minuty
09.06.2023
Obszar PR ma znaczenie dla kształtowania relacji firmy z jej otoczeniem . Z pomocą narzędzi PR zadbasz o pozytywny wizerunek i reputację organizacji.
Marketing relacji – jak korzystać z niego w relacji z klientami?czas czytania4minuty
05.06.2023
Skuteczne działania promocyjne bazują na pozytywnych emocjach i przywiązaniu. Dowiedz się, jak skutecznie stosować marketing relacji.
Poznaj marketing bezpośredni: cechy, narzędzia, wady i zaletyczas czytania4minuty
29.05.2023
Skuteczny marketing wymaga docierania do osób, które mogą być zainteresowane ofertą firmy. Dowiedz się więcej o jednej z metod.