Marketing
Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.
Jak przeprowadzić analizę słów kluczowych?czas czytania5minuty
11.01.2024
Analiza słów kluczowych to element skutecznej strategii marketingowej oraz optymalizacji treści online. W artykule pokazujemy, jak przeprowadzić ten proces, aby dobrać frazy istotne dla użytkowników.
Na czym polega marketing wirusowy? Jak wykorzystać siłę virala?czas czytania7minuty
08.01.2024
Dzięki reklamie wirusowej skutecznie zarazisz innych swoim przekazem! Jakie są cechy marketingu wirusowego i jak wykorzystać go w działaniach marketingowych? Sprawdź!
Up-selling – na czym polega ta strategia sprzedażowa?czas czytania7minuty
05.01.2024
Chcesz zachęcić klienta do kupna droższego produktu? Z pomocą przychodzi up-selling, z którego może skorzystać również Twoja firma.
Ranking najlepszych kreatorów stron wwwczas czytania5minuty
04.01.2024
Kreatory stron www są narzędziem umożliwiającym szybkie i efektywne tworzenie witryn bez posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. Dowiedz się o nich więcej!
Skuteczne mierzenie źródła ruchu w Google Analyticsczas czytania6minuty
03.01.2024
Źródło ruchu to jedna z kluczowych danych raportowanych w Google Analytics. Aleksandra Görlich z data.rocks wyjaśnia, dlaczego warto monitorować źródło pozyskania ruchu oraz jak to właściwie robić.
Trade marketing w praktyce – na czym polega?czas czytania6minuty
02.01.2024
Poznaj zalety marketingu handlowego, który jest popularną strategią stosowaną w marketingu B2B. Jakie techniki wykorzystuje trade marketing? Odpowiadamy!
Digital marketing – żyła złota współczesnej reklamy. Jakie są jego możliwości i narzędzia?czas czytania7minuty
29.12.2023
Czy wiesz, z jakich elementów składa się marketing cyfrowy i w jaki sposób wykorzystać go w działaniach reklamowych swojej firmy? Jeśli nie, koniecznie przeczytaj ten artykuł!
Plan marketingowy – dlaczego warto go opracować?czas czytania11minuty
28.12.2023
Plan marketingowy to element biznesplanu, dotyczący działań wspierających sprzedaż. W jaki sposób wpływa na sukces firmy i jak go przygotować?
SEO a SEM - najważniejsze różniceczas czytania5minuty
27.12.2023
W tym artykule dowiesz się, jaka jest różnica między SEO a SEM oraz jak skutecznie prowadzić swoją taktykę pozycjonowania firmy w internecie.
