Kamil Kolbusz
Od 15 lat związany z marketingiem, copywritingiem i reklamą. Krótko dziennikarz, później PR-owiec i copywriter, obecnie od lat zajmuje się content marketingiem i tworzeniem treści. W takaoto.pro odpowiada za content dla kilkudziesięciu klientów agencji od treści na strony internetowe, przez artykuły sponsorowane, po tworzenie serwisów. Technosceptyk.
Publikacje autora
- Świąteczne życzenia z ChatGPT – oto prompty, dzięki którym zaoszczędzisz sporo czasu!czas czytania5minuty06.12.2023W tym artykule pokażę Ci, jak z pomocą sztucznej inteligencji, na bazie zaledwie kilku kluczowych informacji o kontrahencie, przygotować życzenia, które zapadną w pamięć.5min
- To nie jest poradnik dla copywriterów, czyli 5 rad, jak napisać tekst, kiedy nie zajmujesz się tym zawodowoczas czytania6minuty10.11.2023Budowa marki osobistej, kreowanie wizerunku eksperta, prowadzenie bloga? Niezależnie od powodów - zanim zaczniesz tworzyć treści, przeczytaj ten tekst. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę!6min
- Zautomatyzowane prompty dla ChatGPT – podstawowe pojęcia i gotowe przykładyczas czytania8minuty22.08.2023Sztuczna inteligencja stale ewoluuje. Jedną z innowacji, która zasługuje na Twoją uwagę, są zautomatyzowane prompty. Koniecznie dowiedz się więcej!8min
- Jak wykorzystać Chat GPT w małej firmie – gotowe promptyczas czytania6minuty26.06.2023Jeśli działasz w małej firmie, to sztuczna inteligencja pomoże Ci w codziennych zadaniach i zaoszczędzi sporo czasu. Dowiedz się, jak wykorzystać Chat GPT!6min
Tematy autora
- #AIwięcej artykułów z tagiem:#AI
- #marketingwięcej artykułów z tagiem:#marketing
- #bizneswięcej artykułów z tagiem:#biznes
- #na startwięcej artykułów z tagiem:#na start
- #strategiawięcej artykułów z tagiem:#strategia
- #markawięcej artykułów z tagiem:#marka