Marketing
Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.
Funkcje reklamy – 3 podstawowe zadania przekazu reklamowegoczas czytania5minuty
21.06.2023
Komunikaty reklamowe otaczają nas z każdej strony – w internecie, telewizji czy nawet na ulicy w postaci billboardów i plakatów. Warto znać ich funkcje. Dowiedz się więcej na temat!
Co to jest link afiliacyjny i jak z niego korzystać?czas czytania5minuty
20.06.2023
Poznaj bliżej afiliację. Dowiedz się, jak działają linki afiliacyjne, jak je generować i skutecznie wykorzystywać, aby na tym zarabiać.
Na czym polega digital storytelling?czas czytania6minuty
19.06.2023
W strategii marketingowej firmy warto sięgać po sprawdzone metody. Dowiedz się, jak wykorzystać digital storytelling.
Narzędzia public relations – jak efektywnie je wykorzystywać?czas czytania6minuty
09.06.2023
Obszar PR ma znaczenie dla kształtowania relacji firmy z jej otoczeniem . Z pomocą narzędzi PR zadbasz o pozytywny wizerunek i reputację organizacji.
Marketing relacji – jak korzystać z niego w relacji z klientami?czas czytania4minuty
05.06.2023
Skuteczne działania promocyjne bazują na pozytywnych emocjach i przywiązaniu. Dowiedz się, jak skutecznie stosować marketing relacji.
Poznaj marketing bezpośredni: cechy, narzędzia, wady i zaletyczas czytania4minuty
29.05.2023
Skuteczny marketing wymaga docierania do osób, które mogą być zainteresowane ofertą firmy. Dowiedz się więcej o jednej z metod.
Czym jest content marketing i jakie daje efekty?czas czytania5minuty
23.05.2023
Marketing treści stał się jedną z najważniejszych strategii reklamowych w sieci. Dowiedz się o nim więcej!
Marketing afiliacyjny, czyli jak zarabiać na polecaniu produktów i usługczas czytania4minuty
19.05.2023
Sprawdź, na czym polega ten model i zacznij promocje z wykorzystaniem z sieci partnerskich. Podpowiadamy, od czego zacząć.
Prosty język w biznesie. Czy się opłaca?czas czytania4minuty
10.05.2023
Czy przedsiębiorcy mogą budować swoją komunikację na prostym języku? Oczywiście! Podpowiemy Ci, jak sprawnie to robić. Sprawdź!