Marketing
Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.
Branding – co to oznacza i jakie są najważniejsze elementy identyfikujące markę?czas czytania5minuty
04.03.2024
Branding często postrzegany jest jedynie przez pryzmat identyfikacji wizualnej. Tak naprawdę to o wiele więcej!
Facebook marketing – jakie daje możliwości reklamowe?czas czytania6minuty
01.03.2024
Z jakimi wydatkami wiąże się marketing w systemie Meta? I czy warto prowadzić go dla swojej marki? Opowiadamy!
Targetowanie behawioralne – zachowanie użytkownika kluczem do skutecznej reklamyczas czytania3minuty
28.02.2024
Szukasz skutecznych sposobów na dotarcie do właściwej grupy odbiorców? W takim razie koniecznie sprawdź targetowanie behawioralne.
Newsletter – dlaczego warto go stworzyć? Jak zebrać własną grupę odbiorców?czas czytania10minuty
26.02.2024
Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego, co jest istotne podczas przygotowania newsletterów. Sprawdź!
Reklama podprogowa – manipulacja czy sprytny trik marketingowy?czas czytania6minuty
06.02.2024
Czy ludzkie zmysły zawsze rejestrują tylko co, co jest jasne i oczywiste? Okazuje się, że percepcja może być poddawana wpływom. Dowiedz się więcej!
Grywalizacja w marketingu – jak zaangażować swoich odbiorców w rywalizację?czas czytania7minuty
30.01.2024
Wszyscy, niezależnie od wieku, przyzwyczajeń zakupowych czy zasobności portfela, lubimy bawić się, rywalizować i wygrywać nagrody. Jak to wykorzystać w biznesie? Podpowiadamy.
Jak przeprowadzić analizę słów kluczowych?czas czytania5minuty
11.01.2024
Analiza słów kluczowych to element skutecznej strategii marketingowej oraz optymalizacji treści online. W artykule pokazujemy, jak przeprowadzić ten proces, aby dobrać frazy istotne dla użytkowników.
Na czym polega marketing wirusowy? Jak wykorzystać siłę virala?czas czytania7minuty
08.01.2024
Dzięki reklamie wirusowej skutecznie zarazisz innych swoim przekazem! Jakie są cechy marketingu wirusowego i jak wykorzystać go w działaniach marketingowych? Sprawdź!
Up-selling – na czym polega ta strategia sprzedażowa?czas czytania7minuty
05.01.2024
Chcesz zachęcić klienta do kupna droższego produktu? Z pomocą przychodzi up-selling, z którego może skorzystać również Twoja firma.