Marketing

Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.

  • Plan marketingowy – dlaczego warto go opracować?czas czytania11minuty
    Plan marketingowy to element biznesplanu, dotyczący działań wspierających sprzedaż. W jaki sposób wpływa na sukces firmy i jak go przygotować?
    schodki z klocków i tarcza celu
  • SEO a SEM - najważniejsze różniceczas czytania5minuty
    W tym artykule dowiesz się, jaka jest różnica między SEO a SEM oraz jak skutecznie prowadzić swoją taktykę pozycjonowania firmy w internecie.
    dwa znaki zapytania nad głową kobiety, która siedzi przed laptopem
  • Infografika jako sposób na ciekawą wizualizację danychczas czytania4minuty
    Chcesz w ciekawy i przyjemny dla oka sposób zwizualizować dane? Poznaj zalety wykorzystania infografik i wykorzystaj je w działaniach swojej firmy!
    kobieta i ściana z grafitti
  • Koncepcja 5 sił Portera – przeanalizuj atrakcyjność sektora swojej działalnościczas czytania6minuty
    Pięć sił konkurencji Portera to metoda wykorzystywana w analizie strategicznej przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na ten temat!
    rysunki, które symbolizują proces analizy rynku
  • Personal brand, czyli marka osobista – czy może być Twoim przepisem na sukces?czas czytania5minuty
    Ekspercki wizerunek to ważny atut, który pozwala na budowanie zaufania i rozpoznawalności na wymagającym rynku. Dowiedz się, jak go budować!
    przedsiębiorczyni patrzy przed siebie, na ścianie jej cień z peleryną superbohatera
  • To nie jest poradnik dla copywriterów, czyli 5 rad, jak napisać tekst, kiedy nie zajmujesz się tym zawodowoczas czytania6minuty
    Budowa marki osobistej, kreowanie wizerunku eksperta, prowadzenie bloga? Niezależnie od powodów - zanim zaczniesz tworzyć treści, przeczytaj ten tekst. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę!
    kobieta siedzi przy stole i robi odręczne notatki, przed nią stoi laptop
  • Marketing B2B – czym jest i co go wyróżnia?czas czytania7minuty
    Jeżeli kierujesz swoją ofertę przede wszystkim do innych przedsiębiorstw, Twoja strategia marketingowa powinna być dostosowana do klientów biznesowych. Dowiedz się więcej na ten temat!
    puzzle z ikonami przedstawiającymi działania B2B
  • ATL a BTL marketing – definicje, różnice i zastosowanieczas czytania5minuty
    ATL i BTL – czym różnią się te dwie strategie marketingowe i jak można je skutecznie wykorzystać w swojej działalności? Opowiadamy!
    kobieta trzyma w dłoniach notatnik i długopis
  • Marketing szeptany w działaniach reklamowych firmyczas czytania4minuty
    Buzz marketing, czyli „szeptanka” pozwoli Ci zwiększyć rozpoznawalność i zyski firmy. Dowiedz się więcej!
    drewniane figurki symbolizujące klientów
  • 64 - 72 z 119 wyników
    1000 zł i bezpłatne konto dla firmy Sprawdź, jak zyskać
    Oferta dla nowych klientów firmowych ING Banku Śląskiego S.A. Płać kartą Mastercard w telefonie i odbierz 10% zwrotu za wydatki firmowe.
    Regulaminy promocji "Zyskaj z kartą Mastercard w telefonie", "0zł za konto" są dostępne na ing.pl

    Przeglądaj tematy

    • #marketingwięcej artykułów z tagiem:#marketing
    • #na startwięcej artykułów z tagiem:#na start
    • #strategiawięcej artykułów z tagiem:#strategia
    • #bizneswięcej artykułów z tagiem:#biznes
    • #media społecznościowewięcej artykułów z tagiem:#media społecznościowe
    • #markawięcej artykułów z tagiem:#marka
    • #SEOwięcej artykułów z tagiem:#SEO
    • #sprzedażwięcej artykułów z tagiem:#sprzedaż
    • #internetwięcej artykułów z tagiem:#internet
    • #google analyticswięcej artykułów z tagiem:#google analytics
    • #instrukcjawięcej artykułów z tagiem:#instrukcja
    • #e-commercewięcej artykułów z tagiem:#e-commerce
    • #przewodnikwięcej artykułów z tagiem:#przewodnik
    • #SEMwięcej artykułów z tagiem:#SEM
    • #kontrahentwięcej artykułów z tagiem:#kontrahent
    • #inwestycjewięcej artykułów z tagiem:#inwestycje
    • #badaniewięcej artykułów z tagiem:#badanie
    • #pomysł na bizneswięcej artykułów z tagiem:#pomysł na biznes
    • #analizawięcej artykułów z tagiem:#analiza