Marketing
Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.
Plan marketingowy – dlaczego warto go opracować?czas czytania11minuty
28.12.2023
Plan marketingowy to element biznesplanu, dotyczący działań wspierających sprzedaż. W jaki sposób wpływa na sukces firmy i jak go przygotować?
SEO a SEM - najważniejsze różniceczas czytania5minuty
27.12.2023
W tym artykule dowiesz się, jaka jest różnica między SEO a SEM oraz jak skutecznie prowadzić swoją taktykę pozycjonowania firmy w internecie.
Infografika jako sposób na ciekawą wizualizację danychczas czytania4minuty
18.12.2023
Chcesz w ciekawy i przyjemny dla oka sposób zwizualizować dane? Poznaj zalety wykorzystania infografik i wykorzystaj je w działaniach swojej firmy!
Koncepcja 5 sił Portera – przeanalizuj atrakcyjność sektora swojej działalnościczas czytania6minuty
27.11.2023
Pięć sił konkurencji Portera to metoda wykorzystywana w analizie strategicznej przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na ten temat!
Personal brand, czyli marka osobista – czy może być Twoim przepisem na sukces?czas czytania5minuty
13.11.2023
Ekspercki wizerunek to ważny atut, który pozwala na budowanie zaufania i rozpoznawalności na wymagającym rynku. Dowiedz się, jak go budować!
To nie jest poradnik dla copywriterów, czyli 5 rad, jak napisać tekst, kiedy nie zajmujesz się tym zawodowoczas czytania6minuty
10.11.2023
Budowa marki osobistej, kreowanie wizerunku eksperta, prowadzenie bloga? Niezależnie od powodów - zanim zaczniesz tworzyć treści, przeczytaj ten tekst. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę!
Marketing B2B – czym jest i co go wyróżnia?czas czytania7minuty
06.11.2023
Jeżeli kierujesz swoją ofertę przede wszystkim do innych przedsiębiorstw, Twoja strategia marketingowa powinna być dostosowana do klientów biznesowych. Dowiedz się więcej na ten temat!
ATL a BTL marketing – definicje, różnice i zastosowanieczas czytania5minuty
03.11.2023
ATL i BTL – czym różnią się te dwie strategie marketingowe i jak można je skutecznie wykorzystać w swojej działalności? Opowiadamy!
Marketing szeptany w działaniach reklamowych firmyczas czytania4minuty
04.10.2023
Buzz marketing, czyli „szeptanka” pozwoli Ci zwiększyć rozpoznawalność i zyski firmy. Dowiedz się więcej!
1000 zł i bezpłatne konto dla firmy
Sprawdź, jak zyskać
Oferta dla nowych klientów firmowych ING Banku Śląskiego S.A. Płać kartą Mastercard w telefonie i odbierz 10% zwrotu za wydatki firmowe.
Regulaminy promocji "Zyskaj z kartą Mastercard w telefonie", "0zł za konto" są dostępne na ing.pl
Regulaminy promocji "Zyskaj z kartą Mastercard w telefonie", "0zł za konto" są dostępne na ing.pl