Maciej Lewiński
Mówią o nim Adam Małysz polskiego marketingu, bo osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć. Przy użyciu Google Analytics i Google AdWords optymalizuje strony www i kampanie marketingowe wielu dużych, znanych marek. Ma ponad 10 lat doświadczenia w analizie danych i profesjonalnych wdrożeniach Google Analytics, a od 7 lat na polskich i amerykańskich scenach konferencyjnych uczy, w jaki sposób efektywnie analizować dane po to, by zwiększyć sprzedaż i poprawić rentowność swojego biznesu.
Jego artykuły można również znaleźć w wielu czasopismach i publikacjach branżowych („Sprawny marketing”, „Marketing Online”, „Biblia e-biznesu”). Nie trzeba mu wierzyć na słowo, gdy mówi, że jest największym ekspertem od Google Analytics w Polsce – zaświadcza o tym sam Google, który ocertyfikował go od stóp do głów.
Publikacje autora
- Jak często zaglądać do GA4? Trzy „to zależy”czas czytania9minuty19.03.2024Zastanawiasz się, jak często sprawdzać Google Analytics, żeby niczego nie zaniedbać, ale i nie zwariować? Przekonaj się, co na ten temat mówi ekspert!9min
Tematy autora
- #SEMwięcej artykułów z tagiem:#SEM
- #google analyticswięcej artykułów z tagiem:#google analytics
- #analizawięcej artykułów z tagiem:#analiza
- #SEOwięcej artykułów z tagiem:#SEO