Marketing

Zwiększ skuteczność firmowych działań marketingowych! Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane ze strategią marki i reklamą – znajdziesz je właśnie tutaj. Popraw sprzedaż Twoich produktów oraz usług. Dowiedz się też, jakie kanały marketingowe wykorzystać do komunikacji z klientem, jak poszerzać ofertę i zdobywać kolejne segmenty rynku.

  • Czym jest neuromarketing i jak go wykorzystać w praktyce?czas czytania5minuty
    Neuromarketing pomoże Ci precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów i kształtować ich decyzje zakupowe. Dowiedz się, na czym polega.
    kobieta siedzi przed ekranem komputera
  • Czym jest ZMOT i jak wpływa na strategię marketingową?czas czytania3minuty
    Jak zidentyfikować zerowy moment prawdy? Z czego się składa i w jaki sposób można go wykorzystać w działaniach marketingowych Twojej firmy? Odpowiadamy!
    uśmiechnięta kobieta siedzi przy laptopie
  • Customer experience pomoże Ci zadbać o dobre doświadczenia klienta – jakie zasady warto znać?czas czytania10minuty
    Customer experience to suma wszystkich doświadczeń i wrażeń klienta w trakcie interakcji z Twoją marką. Dowiedz się więcej na ten temat!
    krawiec pracuje nad marynarką
  • Performance marketing – na czym polega reklama efektywnościowa?czas czytania5minuty
    Kampanie efektywnościowe to dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą prowadzić precyzyjne kampanie i płacić za efekty działań marketingowych.
    rakieta ułożona z drewnianych klocków
  • Na czym polega USP marketing?czas czytania7minuty
    Zastanawiasz się, co to jest USP i w jaki sposób możesz wykorzystać tę koncepcję w swoich działaniach marketingowych? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.
    kobiety sprawdzają kosmetyki
  • Co to jest e-mail marketing i dlaczego warto go stosować?czas czytania7minuty
    Obecnie średni zwrot z inwestycji w kampaniach e-mail marketingowych wynosi ok. 3800–4100%. Interesujące? Koniecznie dowiedz się więcej!
    laptop z ikonami maili i rozmów nad nim
  • Segmentacja rynku – co to jest i jakie znaczenie ma dla Twojego biznesu?czas czytania7minuty
    Jaka jest definicja segmentacji rynku? Dlaczego warto ją stosować? Przeczytaj nasz artykuł - odpowiadamy w nim na te i inne pytania.
    kobieta zapisuje informacje na kolorowych karteczkach
  • Targetowanie reklam – na czym polega i dlaczego warto z niego korzystać?czas czytania5minuty
    Dowiedz się, na czym polega targetowanie reklam i jak możesz je wykorzystać w Twojej firmie.
    ikony ludzi ułożone w grupy
  • Grupa docelowa w działaniach marketingowych Twojej firmyczas czytania9minuty
    Znajomość grupy docelowej klientów ma kluczowe znaczenie dla skuteczności działań. Dowiedz się więcej na temat!
    symbole kobiet i mężczyzn na równoważni
  • 46 - 54 z 140 wyników

    Przeglądaj tematy

    • #marketingwięcej artykułów z tagiem:#marketing
    • #na startwięcej artykułów z tagiem:#na start
    • #strategiawięcej artykułów z tagiem:#strategia
    • #media społecznościowewięcej artykułów z tagiem:#media społecznościowe
    • #bizneswięcej artykułów z tagiem:#biznes
    • #markawięcej artykułów z tagiem:#marka
    • #SEOwięcej artykułów z tagiem:#SEO
    • #sprzedażwięcej artykułów z tagiem:#sprzedaż
    • #internetwięcej artykułów z tagiem:#internet
    • #instrukcjawięcej artykułów z tagiem:#instrukcja
    • #google analyticswięcej artykułów z tagiem:#google analytics
    • #e-commercewięcej artykułów z tagiem:#e-commerce
    • #przewodnikwięcej artykułów z tagiem:#przewodnik
    • #SEMwięcej artykułów z tagiem:#SEM
    • #inwestycjewięcej artykułów z tagiem:#inwestycje
    • #badaniewięcej artykułów z tagiem:#badanie
    • #pomysł na bizneswięcej artykułów z tagiem:#pomysł na biznes
    • #analizawięcej artykułów z tagiem:#analiza
    • #podcastwięcej artykułów z tagiem:#podcast
    • #kontrahentwięcej artykułów z tagiem:#kontrahent