Aktualności

POLECANE

  • Jak łączyć zrównoważony rozwój i innowacje?czas czytania5minuty
    Małgorzata Jarczyk - Zuber podpowiada, jak dbać o zrównoważony rozwój, który zaspokoi nasze aktualne potrzeby i pozwoli zadbać o przyszłe pokolenia.
  • Ślad węglowy - po co i jak go obliczać? 5 powodów, dla których warto to robićczas czytania10minuty
    Poznaj zagadnienie śladu węglowego firmy i dowiedz się, dlaczego zarówno małe biznesu, jak i duże przedsiębiorstwa powinny znać i redukować emisyjność gazów cieplarnianych.
  • Ryzyko ESG – co to jest i jak może wpływać na funkcjonowanie firmy?czas czytania6minuty
    ESG odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu rzeczywistości biznesowej. Dlatego wiedza na temat obliczania i minimalizowania ryzyka ESG jest potrzebna nawet w małej firmie.
  • Oferta
    KSeF – darmowy webinar z ekspertami ING Księgowość Kiedy? 14 grudnia, o godz. 10:00 Zapisuję się

    NAJNOWSZE

  • Forma opodatkowania - co w praktyce oznacza dla przedsiębiorcyczas czytania9minuty
    Ekspert Rafał Frączyk - doradca podatkowy i starszy menedżer w Crido - opowiada, co w praktyce oznacza dla przedsiębiorcy konkretna forma opodatkowania.
  • REGON - co to jest i kiedy się go nadaje?czas czytania5minuty
    Jeśli zastanawiasz się, co to jest, czym się charakteryzuje lub jak uzyskać numer REGON – ten artykuł jest dla Ciebie. Przekonaj się!
  • Co Dyrektywa CSRD oznacza dla małych firm?czas czytania4minuty
    W świetle dyrektywy CSRD do raportowania niefinansowego zobowiązanych będzie wiele podmiotów. Jak ta regulacja wpłynie na małe, polskie firmy?
  • Jak wdrożyć pierwszą automatyzacjęczas czytania5minuty
    Zastosowanie nowoczesnych technologii w codziennej pracy nie jest już wyborem, ale koniecznością. Dowiedz się, jak rozpocząć proces automatyzacji.
  • Metoda SMART sposobem na skuteczne wyznaczanie celów w firmieczas czytania5minuty
    Jeśli szukasz metody, która pozwoli Ci mądrze zaplanować rozwój firmy, koniecznie przeczytaj ten artykuł!
  • Personal brand, czyli marka osobista – czy może być Twoim przepisem na sukces?czas czytania5minuty
    Ekspercki wizerunek to ważny atut, który pozwala na budowanie zaufania i rozpoznawalności na wymagającym rynku. Dowiedz się, jak go budować!
  • To nie jest poradnik dla copywriterów, czyli 5 rad, jak napisać tekst, kiedy nie zajmujesz się tym zawodowoczas czytania6minuty
    Budowa marki osobistej, kreowanie wizerunku eksperta, prowadzenie bloga? Niezależnie od powodów - zanim zaczniesz tworzyć treści, przeczytaj ten tekst. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę!
  • AI marketing – co to takiego? Rodzaje, zastosowanie i przykładyczas czytania5minuty
    Zastanawiasz się, czy jak wykorzystać sztuczną inteligencję w działaniach marketingowych swojej firmy? Sprawdź nasze przykłady!
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego – czy zawsze jest konieczna?czas czytania7minuty
    Czy taka zgoda zawsze jest niezbędna? I jakie wymagania musi spełnić administrator, żeby przetwarzać dane osobowe zgodnie z prawem? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziesz w tekście.
  • 19 - 27 z 373 wyników

    Przeglądaj tematy