Jak budować pozytywną relację klientów z Twoją firmą?
04.09.2024
4 min
Zastanawiasz się, w jaki sposób zdobyć lojalność klientów? Szybka i sprawna obsługa oraz dobra komunikacja z firmą to ważne, ale nie jedyne działania, o które musisz zadbać. Lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie swojego podejścia do ich oczekiwań pomoże Ci szybciej rozwijać swój biznes!
W tym filmie Piotr Wojciechowski, CEO Fuzers podpowie Ci, w jaki sposób zadbać o spójne doświadczenie klienta z Twoją marką i na jakie aspekty musisz zwrócić uwagę, żeby osiągnąć zamierzone cele.
Z filmu dowiesz się
-
0:19Jakie jest 5 zasad dobrych relacji klienta z marką
-
3:18Po co analizować opinie klientów?
Polecamy
- Jak skutecznie obsługiwać reklamacje?czas czytania4minuty31.07.2024Zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie obsługiwać reklamacje? W takim razie koniecznie obejrzyj wideo, w którym Piotr Wojciechowski przedstawia najistotniejsze etapy tego procesu.
- Coaching i mentoring jako metody wsparcia w biznesieczas czytania5minuty28.08.2024O tym, jak coaching i mentoring mogą wspierać Cię w prowadzeniu biznesu i jak wybrać najlepszą dla siebie metodę mówi Malwina Faliszewska, właścicielka firmy Sięgaj po więcej.
- Jak zacząć sprzedawać online?czas czytania6minuty24.07.2024Przymierzasz się do rozpoczęcia sprzedaży na marketplace? W takim razie koniecznie obejrzyj to wideo, w którym Anna Szypryt-Wiśniewska z Allegro podpowiada, jak zwiększyć swoje szanse na sukces!
- Czym jest działalność B+R (badawczo-rozwojowa)?czas czytania5minuty23.08.2024Zastanawiasz się, czy warto inwestować w obszar badań i rozwoju? Może to pozytywnie wpłynąć na konkurencyjność Twojej firmy. Przeczytaj artykuł i podejmij decyzję!
- Customer care – na czym polega i dlaczego ma tak duże znaczenie?czas czytania5minuty23.04.2024Zobacz, co kryje się pod pojęciem customer care i w jaki sposób zadbać o ten aspekt działalności firmy.
- Dlaczego większość początkujących firm upada?czas czytania6minuty14.08.2024Jak uniknąć porażki w pierwszych latach prowadzenia biznesu? Na co zwrócić szczególną uwagę jeszcze w fazie projektowania produktu? O tym, czego nie możesz pominąć, mówi Katarzyna Czapla.