Piotr Wojciechowski
Założyciel firmy doradczej Fuzers i konsultant w obszarze Customer Experience. W tym obszarze realizował projekty m.in. dla IKEA, mBank, PKO BP, ING, Grupa Pracuj, Credit Agricole Bank Polska, Fortum Power & Heat, PZU, T-Mobile i wielu innych. Certyfikowany Customer Experience Professional akredytowany przez Customer Experience Professional Association. Twórca i współprowadzący kanału YouTube Fuzers, który jest poświęcony tematyce zarządzania doświadczeniem klientów. Absolwent Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Publikacje autora
- Jak budować pozytywną relację klientów z Twoją firmą?czas czytania4minuty04.09.2024Piotr Wojciechowski, CEO Fuzers, przedstawia 5 zasad dobrych relacji klienta z marką, które musisz znać!4min
- Jak skutecznie obsługiwać reklamacje?czas czytania4minuty31.07.2024Zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie obsługiwać reklamacje? W takim razie koniecznie obejrzyj wideo, w którym Piotr Wojciechowski przedstawia najistotniejsze etapy tego procesu.4min
Tematy autora
- #wideowięcej artykułów z tagiem:#wideo
- #bizneswięcej artykułów z tagiem:#biznes