dr Maciej Wilczyński

dr Maciej Wilczyński

Ekspert z zakresu pricingu B2B, monetyzacji i strategii sprzedaży komunikujących wartość. W ciągu ostatniego roku zrealizował ponad 40 projektów doradczych w Europie. 

Przed założeniem Valueships pracował w McKinsey & Company, głównie w branżach TelCo, software oraz banking. Ukończył doktorat z zakresu pricingu w start-upach SaaS, na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie również wykłada.

LinkedIn Maciej Wilczyński FB Maciej Wilczyński

Publikacje autora

  • Wrażliwość cenowa w pricingu w e-commerceczas czytania9minuty
    Wrażliwość cenowa to zjawisko ekonomiczne określające, jak na zmiany cen reagują konsumenci. Mówi nam, jaki wpływ ma zmiana ceny produktu na to, ile faktycznie go sprzedamy. Koniecznie dowiedz się więcej!
    kobieta przegląda produkty na telefonie w sklepie internetowym

Tematy autora

  • #bizneswięcej artykułów z tagiem:#biznes
  • #strategiawięcej artykułów z tagiem:#strategia
  • #sprzedażwięcej artykułów z tagiem:#sprzedaż
  • #e-commercewięcej artykułów z tagiem:#e-commerce