dr Maciej Wilczyński
Ekspert z zakresu pricingu B2B, monetyzacji i strategii sprzedaży komunikujących wartość. W ciągu ostatniego roku zrealizował ponad 40 projektów doradczych w Europie.
Przed założeniem Valueships pracował w McKinsey & Company, głównie w branżach TelCo, software oraz banking. Ukończył doktorat z zakresu pricingu w start-upach SaaS, na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie również wykłada.
Publikacje autora
- Wrażliwość cenowa w pricingu w e-commerceczas czytania9minuty17.08.2023Wrażliwość cenowa to zjawisko ekonomiczne określające, jak na zmiany cen reagują konsumenci. Mówi nam, jaki wpływ ma zmiana ceny produktu na to, ile faktycznie go sprzedamy. Koniecznie dowiedz się więcej!9min
Tematy autora
- #bizneswięcej artykułów z tagiem:#biznes
- #strategiawięcej artykułów z tagiem:#strategia
- #sprzedażwięcej artykułów z tagiem:#sprzedaż
- #e-commercewięcej artykułów z tagiem:#e-commerce