Małgorzata Jarczyk-Zuber

Małgorzata Jarczyk-Zuber

Od 25 lat związana z ING. Pracowała w różnych jednostkach banku, z półroczną przerwą na wolontariat w Ameryce Południowej. Zarządzała m.in. siecią hipoteczną oraz segmentem personal banking. Ma ogromne doświadczenie w pionierskich projektach – wprowadziła w ING (pierwszy w Polsce) standard obsługi klienta Best Service, zbudowała też od podstaw jednostkę odpowiedzialną za Customer Experience. Od 2014 roku w roli Chief Innovation Officera. Buduje w organizacji kulturę innowacji opartą o Design Thinking, Lean Startup i Agile. Wspiera szybkie wdrażanie innowacyjnych rozwiązań poprzez niskobudżetowe eksperymenty i testy. Konsekwentnie rozwija w organizacji nowe kompetencje, takie jak service design, data science, czy growth hacking. Od stycznia 2022 koordynuje działania z zakresu innowacji, ESG i zrównoważonego rozwoju.

Publikacje autorki